Loading
a Cursuri - Noiembrie 2017 a

LMMJVSD
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30  

Clientii nostri

     Fiecare organizatie detine resurse deosebite pentru a deveni mai eficace prin oamenii sai si fiecare om detine, la randul sau, resurse deosebite prin care poate contribui la cresterea performantei organizationale.
     Modul in care fiecare organizatie acceseaza aceste resurse disponibile depinde, pe de o parte, de gradul de constientizare a lor în randul angajatilor si, pe de alta parte, de comportamentele pe care le încurajează organizatia prin intermediul culturii organizationale.

     Rolul programelor noastre de training intervine in toti termenii acestei scheme, prin aceea ca ne propunem:

  • sa imbunatatim cunostintele participantilor asupra temelor abordate;
  • sa constientizsm participantii asupra atitudinilor si comportamentelor pe care le manifesta si asupra consecintelor pe care aceste atitudini si comportamente le au in activitatea lor;
     
  • sa dezvoltam procesele rationale si interpersonale care faciliteaza munca in echipa;
     
  • sa constientizam participantii asupra parghiilor pe care le au la dispozitie in cadrul organizatiei si asupra modurilor in care pot folosi aceste parghii pentru a crea o cultura organizationala constructiva.  


     Programele noastre de training sunt interactive, practice, aplicative, rolul trainerilor H&H Consulting fiind, în cea mai mare parte, unul de facilitatori, care ghideaza participantii prin propriile cunostinte si experiente, catre concluzii si masuri de imbunatatire. Astfel principiile, regulile si tehnicile specifice fiecarei teme abordate rezulta ca si contributie a participantilor, in urma implicarii lor in exercitii, simulari, jocuri, grupuri de discutii si de analiza a unor situatii si studii de caz.  

     Ce etape parcurgem in programele de training?

          - evaluam nivelul actual al performantelor si abilitatilor participantilor;
          - identificam nevoile de formare;
          - propunem solutii personalizate, care sa raspunda nevoilor de dezvoltare la nivel individual si de grup;
          - urmarim evolutia participantilor dupa terminarea sesiunilor de training, prin programe de follow-up.

     Ce tipuri de programe de training va putem oferi?

     1. Programe de dezvoltare personala

     Autocunoastere si autodezvoltare
          Cursul este dedicat persoanelor aflate la nivelul de intrare in organizatie si ofera participantilor posibilitatea sa constientizeze atitudinile si stilurile proprii de comportament, sa inţeleaga cum aceste atitudini si comportamente le afecteaza eficacitatea in activitate si sa isi stabileasca un plan de dezvoltare personala.
     Durata: 1 zi

     Comunicare interpersonala
          Cursul este dedicat persoanelor de pe orice nivel ierarhic, care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de comunicare si interrelationare cu ceilalti. Cursul ajuta participantii sa isi constientizeze propriile stiluri de a interactiona cu ceilalti si sa exerseze metode si tehnici prin care sa se faca mai bine intelesi, sa fie mai convingatori si mai fermi in comunicare si sa abordeze in maniera constructiva situatiile conflictuale.
     Durata: 2 zile

     Abilitati de prezentare
          Cursul este destinat persoanelor de pe orice nivel ierarhic, care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de prezentare sau de sustinere a unui discurs in fata unui auditoriu.
     Durata: 1 zi

     Managementul timpului
          Cursul este dedicat persoanelor de pe orice nivel ierarhic, care doresc sa isi imbunatateasca abilitatile de gestiune a timpului. Cursul ofera participantilor posibilitatea de a exersa metode si tehnici prin care sa devina mai eficace in stabilirea obiectivelor si a prioritatilor si in modul in care isi organizeaza activitatea.
          Durata: 2 zile

     Dezvoltarea abilitatilor de vanzare
     Cursul este dezvoltat pe doua niveluri diferite, in functie de experienta in vanzari a participanţilor.
Tehnici de baza in vanzarile business-to-business
Cursul este dedicat persoanelor aflate la inceputul carierei in vanzari si ajuta participantii sa inteleaga si sa exerseze tehnicile pe care le au la indemâna in diferite etape ale unui proces de vanzare, de la contactarea unui client potential si pana la finalizarea tranzactiei si oferirea de servicii post-vanzare.
     Durata : 2 zile

     Loialitatea clientilor depinde de tine!
          Cursul este dedicat persoanelor cu experienta in domeniul vanzarilor, care doresc sa isi rafineze abilitatile de interactiune cu clientii. Cursul se orienteaza pe identificarea acelor atitudini si stiluri de comportament ale reprezentanţilor de vanzari care contribuie la dezvoltarea de relatii de colaborare pozitive, pe termen lung cu clientii.
     Durata: 2 zile

     Negociere
          Cursul este dedicat reprezentanţilor de vanzari, achizitorilor si oricaror alte persoane puse in situatia de a negocia. Cursul ajuta participantii sa isi constientizeze propriile stiluri de abordare a unei negocieri si sa exerseze tehnicile de evaluare a pozitiilor celor doua parţi implicate in negociere, de consolidare a propriului caz si de adaptare la context a strategiei de negociere.
     Durata: 2 zile

     2. Programe de dezvoltare a echipei

     Workshop de strategie a echipei
     Programul este destinat echipelor manageriale de orice nivel si are ca scop dezvoltarea abilitatilor de rezolvare a problemelor si de stabilire a strategiei echipei.
     Programul isi propune:
          - sa faciliteze comunicarea intre membrii echipei;
          - sa dezvolte procesele rationale si interpersonale de care echipa are nevoie pentru a obtine rezultate;
          - sa identifice si sa depaseasca problemele care apar atunci cand echipa lucreaza impreuna;
          - sa identifice stilurile de comportament manifestate in cadrul echipei si sa constientizeze                            - participantii asupra impactului acestor stiluri.  

     Team-Building
     Programele noastre de Team-Building sunt adaptate in totalitate cerintelor clientilor nostri. Ele pot fi alcatuite din activitati outdoors sau indoors, iar obiectivele urmarite pot fi:
          - cresterea coeziunii echipei;
          - cresterea increderii in membrii echipei;
          - facilitarea comunicarii intre membrii echipei;
          - rezolvarea problemelor in cadrul echipei;
          - imbunatatirea managementului timpului in cadrul echipei;
          - rezolvarea conflictelor existente in echipa;
          - stimularea creativitatii in rezolvarea problemelor.


     3. Programe de dezvoltare manageriala

     Managementul conflictelor
     Cursul este destinat persoanele cu atributii de conducere (nivel managerial de prima linie si de mijloc). Conflictele nu sunt bune sau rele; sunt inerente in orice grup de oameni care lucreaza impreuna. Modul de gestionare a conflictelor poate fi unul constructiv sau unul neconstructiv. Cursul ajuta participantii sa isi imbunatateasca intelegerea asupra cauzelor de apariţie şi a modalităţilor de soluţionare a conflictelor în care sunt implicaţi, fie direct, fie ca mediatori.
     Durata: 2 zile

     Leadership
     Cursul este destinat persoanelor care au atribuţii de conducere, conţinutul sau putând fi adaptat în functie de nivelul managerial al participantilor (management de prima linie, de mijloc sau de top). Cursul ajuta participantii sa inteleaga si sa exerseze stilurile de conducere, modalitatile de interventie in cadrul echipei si de motivare a membrilor acesteia, precum si tehnicile necesare crearii unui climat de lucru deschis şi cooperant.
     Durata: 2 zile

     Planificare si luarea deciziei
     Cursul este destinat persoanelor cu atributii de conducere (nivel managerial de prima linie si de mijloc) şi ajută participanţii să se familiarizeze cu etapele ce trebuie urmate în gestionarea unui proiect şi să îşi exerseze abilitatile de luare a deciziei.
     Durata: 1 zi

     Dezvoltare organizationala 
     Cursul este destinat persoanelor aflate in pozitii de top management. Intrucat cultura organizationala cuprinde norme de comportament, valori si credinte impartasite de membrii organizatiei si are un impact puternic asupra activitatii membrilor organizatiei si asupra rezultatelor organizatiei, orice proces de dezvoltare organizationala are la baza schimbarea culturii. Cursul ajuta participantii sa înteleaga factorii ce influenteaza cultura organizationala si consecintele pe care aceasta din urma le are asupra rezultatelor organizatiei, parghiile pe care le au la dispozitie si pasii care trebuie parcurşi in initierea oricarui proces de dezvoltare organizationala.
     Durata: 3 zile

     Strategie şi planificare strategică
     Cursul este destinat persoanelor aflate in pozitii de top management. Succesul unei organizatii depinde in mare masura de viziunea liderilor sai si de strategiile puse in practica pentru realizarea obiectivelor organizationale. Cursul ajuta participantii sa inteleaga conceptul de strategie si sa utilizeze instrumentele specifice planificarii strategice.
     Durata: 2 zile

     In functie de nevoile concrete de formare ale companiei dumneavoastra, vom gasi impreuna continutul si structura optime ale programelor de training.

     Cursurile cunt concepute pentru grupe de 8-12 participanti.
 
     Pe langa programele de training, putem oferi si programe individualizate de dezvoltare a abilitatilor manageriale si a leadership-ului.

     De ce v-ati dori sa lucrati cu H&H Consulting?

          - pentru ca veti gasi in noi un partener pe termen lung, cu care veti avea o comunicare sincera, directa si argumentata;
          - pentru ca vom gasi impreuna cele mai bune solutii la problemele de training si dezvoltare a personalului ale organizatiei dumneavoastra;
          - pentru ca facem ceea ce promitem si nu promitem ceea ce nu putem face;
          - pentru ca suntem creativi, inovativi si flexibili in programele de training pe care le oferim;
          - pentru ca ne place ceea ce facem si, invatand continuu, ii sprijinim si pe ceilalti sa se dezvolte. 



   Lista Firme