Loading
a Cursuri - Noiembrie 2017 a

LMMJVSD
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30  

Clientii nostri

    Serviciu de externalizare a activitatii de resurse umane


     Sunteti interesati de optimizarea serviciilor de resurse umane si vreti sa fiti la curent cu noutatile legate de legislatia din domeniul muncii? 
     Firma dumneavoastra are un numar restrans de angajati si un departament de resurse umane nu este unul profitabil?
     Firma dumneavoastra este nou venita pe piata romaneasca si aveti nevoie de consultanta privind legislatia romaneasa cu privire la piata muncii?
     Sunteti interesat sa va usurati munca administrativa si sa va concentrati asupra altor activitati importante din resursele umane legate de strategie sau dezvoltare? 
     Doriti sa evitati erorile care se fac in aplicarea prevederilor legale, evitand urmarile neplacute ale unor astfel de greseli: amenzi, pierderi financiare, conflicte de munca, procese interminabile?
     Daca raspunsul la aceste intrebari este DA, venim in sprijinul dvs. cu serviciul de Externalizare a activitatilor de resurse umane.

Ne ocupam in locul dumneavoastra de:

- Intocmirea dosarului de personal, obtinerea de la salariat a actelor si declaratiilor necesare;
- Intocmirea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea de acte aditionale, decizii, note de lichidari;
-Intocmirea clauzelor specifice ale contractelor de munca: clauza de formare profesionala, clauza de neconcurenta, clauza de confidentialitate;
- Organizarea si urmarirea controalelor medicale periodice si a examenului medical de angajare prin intermediul unui cabinet de medicina muncii;
- Inregistrarea la ITM a contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de suspendare sau de incetare activitate;
- Intocmire de proceduri de promovare, de sanctionare sau de concediere disciplinara;
- Transmiterea catre ITM a schimbarilor intervenite in starea civila sau pregatirea profesionala a salariatilor;
- Intocmirea si transmiterea la ITM a registrului general al salariatilor (REVISAL);
- Evidenta angajatilor ale caror contracte au fost suspendate pentru cresterea copilului si intocmirea documentatiei aferente;
- Intocmire de acte necesare subventionarii locurilor de munca in cazul angajarii de personal din randul absolventilor sau a persoanelor peste 45 de ani;
- Intocmirea dosarelor de pensionare pentru angajati si depunerea acestora la Casa Teritoriala de Pensii; - Intocmirea si transmitere la AJOFM a situatiei privind locurile de munca vacante;
- Sprijin in procurarea de servicii de asigurari private de sanatate, contributii la pensii private, asigurari de viata, tichete de masa/cadou;
- Intocmirea planului anual de instruire a angajatilor;
- Comunicarea noutatilor legislative in domeniul relatiilor de munca;
- Reprezentarea in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii;
- Optimizarea activitatilor de resurse umane;
- Sprijin in elaborarea reglamentului de ordine interioara;
- Intocmirea fiselor de post;
- Elaborarea organigramei;


   Lista Firme